vakantie! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Hans en Tanja Staring - WaarBenJij.nu vakantie! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Hans en Tanja Staring - WaarBenJij.nu

vakantie!

Door: hansentanja

Blijf op de hoogte en volg Hans en Tanja

04 Augustus 2011 | Nederland, Amsterdam

hallo lieve allemaal,
al een dikke week weg en nog niks geschreven: slecht of juist een goed teken?? nu lig ik lekker onder de wind van de fan en Hans ligt een boekje te lezen dus nu dacht ik: ik ga maar eens even wat op "papier zetten"........
Zoals julie weten zit Curacao er alweer op......poeh dat gaat snel hoor!! We hebben in die acht dagen veel gezien en gedaan, met mensen afgesproken, lekker naar strandjes geweest, kortom genoten!! Maar wat is het veranderd zeg!! In elk opzicht vind ik. Zoals jullie weten heb ik altijd gevoeld als een soort van "mijn eilandje"en dat gevoel had ik direct weer toen ik uit het vliegtuig stapte. Toch voelde het wel anders na een paar dagen hoor.......maar wat dat is, daar ben iknog niet helemaal achter. Hans heeft een goede indruk gekregen van het eiland en heeft volgens hem zelf: veel mooie en leuke dingen gezien,maar ook veel 'ouwe troep";)) We hebben het in ieder geval ERG fijn gehad daar en zijn gister in 15 minuten van curacao naar Bonaire gevlogen

  • 04 Augustus 2011 - 21:04

    Tanja:

    test

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Curacao & Bonaire 2011

Recente Reisverslagen:

09 Augustus 2011

samen gedoken en park gezien

05 Augustus 2011

gedoken!

04 Augustus 2011

vakantie!
Hans en Tanja

Actief sinds 15 Juli 2011
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 12327

Voorgaande reizen:

25 Juli 2011 - 17 Augustus 2011

Curacao & Bonaire 2011

18 Juli 2014 - 30 November -0001

Hans en Tanja op Bonaire

Landen bezocht: