samen gedoken en park gezien - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Hans en Tanja Staring - WaarBenJij.nu samen gedoken en park gezien - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Hans en Tanja Staring - WaarBenJij.nu

samen gedoken en park gezien

Door: hansentanja

Blijf op de hoogte en volg Hans en Tanja

09 Augustus 2011 | Nederland, Amsterdam

hallo allemaal

de afgelopen dagen hebben we weer veel gezien en gedaan, fijn!! zaterdag hebben de het washingtonpark doorgereden en veel mooie baaien, dieren etc gezien. Ezels (en bekende Nederlanders...)lopen hier los rond, net als geiten, leguanen ;) en paarden trouwens dus je moet er wel voorzichtig zijn. Dat was een hele mooie dag! ik zal er wat foto's bijdoen. Gister zijn we naar Lac Cai geweest en ook daar weer heeeeeeel gaaf een paarhonderd flamingo's gezien. Een vloog vlak over ons heen toen we even later in het water waren: blijft bijzonder! Bij met meer was een zaterdagavond een zeilschip vastgelopen; jammer maar helaas Letterlijk op de klippen zeg maar.........Zag er sneu uit, de mensen waren er ondertussen vanaf, maar hij zat echt helemaal vast, dus zal binnenkort opgetakeld moeten worden of zo, want van de klippen af"trekken"zal nog meer beschadiging brengen....
Vandaag hebben we samen lekker twee duiken gemaakt. Dat was voor het eerst dat we zonder instructeur of zo gingen; ging lekker!! we hebben véél vis gezien, erg mooi koraal, kortom: lekker gedoken! Morgenvroeg gaan we weer duiken, met een boot mee. dan zullen we met een mannetje of 8 zijn.........ook leuk! Nou, dat was het weer voor vandaag! zo nog even lezen en dan slapen; we worden morgen om 8.30 bij de duikschool verwacht! liefs van ons xx

• 09 Augustus 2011 - 08:39

Papa En Mama:

wat fijn dat jullie 't zo goed naar je zin hebben zeg.
    Het ziet er ook allemaal heel gezellig uit .
    Geniet nog maar lekker, deze week.
    Lieve groetjes,

papa en mama