gedoken! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Hans en Tanja Staring - WaarBenJij.nu gedoken! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Hans en Tanja Staring - WaarBenJij.nu

gedoken!

Door: hansentanja

Blijf op de hoogte en volg Hans en Tanja

05 Augustus 2011 | Nederland, Amsterdam

hoi hoi

vandaag hebben we weer voor het eerst na hans zijn trommelvliesscheur (leuk woord voor galgje!) gedoken! Het ging allemaal lekker relaxed, Ger de ikinstructeur heeft alle papieren bekeken die we vorig jaar meegekregen hadden vanuit Cyprus en inderdaad: Hans moet nog 2 duiken maken voor bij PADI open water. De duik van vandaag ging erg goed! Hans had even wat last van zijn oor, maar toen zijn we met zijn drieen gewoon een meetje naar boven gegaan en toen ging het weer. Natuurlijk blijven we erop letten, want het zou hjammer zijn als het weer mis gaat. Ger was erg tevreden en dat doet Hans wel goed, dat merk je wel ;) Verder was er vandaag een Happy Hour bij wannadive ( de duikschool) met bbq. daar zijn we dus heengegaan en dat was erg gezellig!! Nu net thuis dus maar weer even updaten dacht ik ;)Morgen gaan we om 14.00u weer een duikje maken, heb er zin in! Bonaire is TOP!! dikke knuffel voor jullie!

• 05 Augustus 2011 - 07:29

Robert:

Ola daar!

ik hed de website van jullie verblijf bekeken. Ziet er écht relaxed uit.

Enjoy en Greetz,
    Robert

• 05 Augustus 2011 - 08:18

Papa En Mama:

Wat fijn dat Hans nu ook kan duiken, maar niet overmoedig worden hé, dat zou jammer zijn van de rest van de vacantie.
    Lieve groetjes,

Papa en mama

• 05 Augustus 2011 - 09:44

Wilhelmien:

ziet erleuk uit , te gek zeg.
    nog een leuke vakantie daar.
    groetjes wilhelmien

• 10 Augustus 2011 - 11:51

Corrie:

Dat is pas genieten hè ?!
    Nog ff volhouden, weet zeker dat dat niet moeilijk is.
    Liefs van ons.